SUCCESS STORY JOM DETOX JUTAWAN


Assalamualaikum.. Hai.. 

bersua lagi kita dalam entry kali ini...hehe syukur alhamdulillah..

Malam ni, saya nak share beberapa testimoni peserta detox yang berjaya dalam perjalananvdetox selama 17hari melalui program Jom Detox Jutawan..

Saya rasa semua orang pernah mengalami perbezaan yang terjadi pada diri kita.. seperti saya sendiri, pernah mengalami kenaikan berat badan sehingga 54kg (5,2017) dan telah berjaya turun 42kg pada tahun yang sama.. hehe .. tapi sekarang saya dalam proses menaikkan berat badan lagi ..kihkihkih ..sekarang dah 46.2kg (5/9/2019) .. nampak tak berkesannya produk shaklee sekiranya kita ada dan tahu cara pengambilan yang betul di samping mengamalkan cara hidup sihat..itulah kelebihan kalau anda beli shaklee dengan saya..hehe saya akan guide cara pengambilan produk shaklee yany betul sesuai dengan kehendak dan keperluan anda..in shaa Allah..

Pada entry malam ini, saya nak fokus kepada testimoni-testimoni peserta yang dah ikuti program jom detox jutawan..

Gambar pertama ini ialah Coach Elly Matin (EM).. untuk pengetahuan semua, records terbaru EM, beliau telah berjaya menurunkan berat badan sebanyak 10kg dalam masa 13 hari sahaja.. 13 hari je guus.. hehe 

Kalaulah dahulu coach EM tetap dengan slogan "biarlah gemuk asalkan bahagia" , barangkali sekarang beliau akan merasa sukar untuk mencari baju cantik, saiz kasut dan selipar yang sesuai dengan bentuk tubuh badannya..

Gambar kedua ini pulak testimoni daripada peserta lelaki.. 

Beliau telah berjaya menghilangkan berat badan sebanyak 6.2kg serta hilang ukuran 20.5 inch.. wow! Satu pencapaian yang boleh dibanggakan.. alhamdulillah.. 

Oh ya . Sebelum ini, beliau ada masalah kronik gastrik sehingga menghalang beliau untuk berpuasa.. namun selepas mengikuti program ini, beliau telah boleh berpuasa seperti sebelum sebelumnya.. 

Dahulu, beliau sarapan bersama panadol..sekarang alhamdulillah sarapan dengan lebih bahagia.. 😀

Untuk testimoni ketiga ini, beliau berkata “Pada asalnya saya ikut detox sebab mau turunkan bacaan tekanan darah dan kolestrol yang tinggi. Sebab walaupun sudah di ubah cara diet dan jumpa pakar pemakanan tapi masih lagi tidak berhasil. Berat badan masih turun dan naik (macam yoyo). Selepas detox barulah berat turun dan saya faham bagaimana untuk diet yang betul dan seimbang”

Ini kali ketiga Kak Su join detox and its imppresive result you know. Dalam tempoh 46 hari Kak Su buang 10.3KG dan 39.4 Inch..
Alhamdulillah.. 😀 beliau sangat sangat berterima kasih kepada SID yang memperkenalkan beliau dengan program jom detox jutawan ini..

Feedback yang keempat ini datangnya daripada Kak Hor.

Kak Hor seorang yang sangat kuat semangat.. walaupun beliau sudah berusia 57 tahun, namun dengan semangat yang tinggi beliau berjaya mengikut program jom detox sebanyak 3 kali..

Hasil daripada semangat kuat tersebut, beliau telah berjaya hilang 11.5kg dan ukuran 13.5 inch..syabas kak Hor kerana masih berjaya turun sebanyak yang tersebut..yeyay!

Feedback kelima yang diterima datangnya daripada kak Anah..

Dalam masa 8 bulan sahaja, kak Anah telah berjaya kurangkan berat badan sebanyak 23kg.. wow! 

Tanpa putus asa, kak Anah tetap gigih menjalani kehidupan berdetox sehingga membuahkan hasil yang semestinya  amat berharga untuk diri beliau sendiri..

Mana tidaknya, dengan penurunan tersebut, beliau menjadi semakin cantik, kulit menjadi sihat dan muda dari usia sebenar.. alhamdulillah 😀 katanya, detox is the best way for lose weight..

Untungnya yang dah buat keputusan untuk berdetoksifikasi bersama team jutawan.. 

team jutawan punya detox tidak tertumpu kepada 1 organ detox sahaja, tetapi semua organ detox dan paling utama detox 5 organ tubuh manusia..

Nak detox secara sihat dan teratur dan mempunyai support group?

Sertai program jom detox jutawan jom..

Ada 2 set detox yang berbeza fungsi.

SET PLATINUM & SET GOLD

Saya sangat suggest kat korang Set Platinum. Ia set terbaik untuk Program Detox ni sebab dia ada Vivix. Vivix adalah Hero Shaklee..

Nak detox, boleh hai hai saya di whatsapp
Wasap.my/60164477624

Atau pun hai hai di Fb : Amalina Isa ..






Thank you you all..
Publish
Amalina Isa
Pengedar Bebas Shaklee Anda
Sarawak Bumi Kenyalang

Comments

  1. Yes..Detox bersama Team Jutawan memang terbaiklah..Result yang dapat semua hebat..👍

    ReplyDelete
  2. Byk betul manfaat detox rupanya. Seronoknya nak join Detox Jutawan. TQ sharing yg sgt bermanfaat!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KENAPA ANDA PERLU DETOX JIKA NAK KURUS

KISAH KEJAYAAN SAYA DALAM SHAKLEE

DETOX BUKAN SEKADAR UNTUK KURUS