Part Time Job Mobile Spa

Part Time Job Mobile Spa

Assalamualaikum.. Hai..πŸ€—πŸ€—

Sebelum balik kerja, nak tulis satu entry blog sekejap pasal Part Time Job Mobile Spa..

Okay, soalan 1..hehe siapa di sini pernah kerja part time walaupun ada kerja hakiki? Hehe.. Ku tunggu jawapanmu di jendela whatsapp okay hehe..

So, today i wanna to share with you about my part time job mobile spa walaupun hakikat saya ada kerja hakiki, i am married and had a son, ada suami yang mampu sara hidup isteri dia ni tapi masih jugak isteri dia ni pilih nak buat second job.. Saya yakin (sila baca dengan penuh keyakinan) saya dapat cepat-cepat penuhkan tabung kecemasan 6bulan gaji saya within this year melalui part time job saya ni.. Inilah vision jangka pendek saya this year hehe in shaa Allah sempat.. No watching watching just do it..

Sebelum ini kan, ade je bisnes lain yang saya try buat, tapi akhirnya saya pilih untuk buat home & mobile spa ni betul-betul di bawah projek spa TWB (The Walking Beauty)..  sebabnya saya nampak peluangnya di situ.. Tahukah kalian bahawa kini permintaan mobile spa itu seperti pisang goreng panas, sangat laris dan laku dan permintaan yang tinggi.. So, why not you all join us..

Sekarang, kami ada menawarkan dua pakej tau.. pakej pertama bernilai RM1999, manakala pakej kedua bernilai RM2999.. Pakej ni all in, selesai je training, terus boleh start.  So, apa yang you all dapat dengan pakej tersebut.. Jenggjenggjenggg....

Pakej A TWB (RM1999)
1. Starter Set Youth Skincare
2. Trial Kit Spa
3. Mobile Bag Spa
4. Sijil Penyertaan
5. Pakej lengkap 5 kursus which is Facial, Body Scrub, Sauna, Foot & Hand spa, Aroma Milk

Pakej B TWB (RM2999)
1. Complete Youth Skincare Set
2. Trial Kit Spa
3. Trolley Bag Spa
4. Skin Analyzer
5. Ion Massage
6. Sijil Penyertaan
7. Facial Bowl
8. Pakej lengkap 5 kursus which is Facial, Body Scrub, Sauna, Foot & Hand spa, Aroma Milk
BONUS : make over class worth 1K..

Dengan part time job ni, saya pernah dapat RM5++ dalam masa 2 hari je.. Haaa, siapa nak bagi wang sebanyak tu dengan kita dalam masa 2hari?

Yes, absolutely, siapa siapa sekarang ni yang tengah carik bisnes yang fun, mudah & simple di samping memberi pulangan yang luar biasa, boleh lah hubungi saya untuk maklumat lebih lanjut.. This is your chance.. Grab it now πŸ˜ƒ

Nak share dengan korang testimoni yang dah join projek mobile spa kita orang. . Dari Brunei pun ada tau ..






Haaa..  Berbaloi ke berbaloi? Rata-rata yang dah join dah dapat balik tau modal dia orang.. πŸ€—

Istimewanya kita.. Nak buat spa pelanggan dapat, nak buat spa facial untuk diri sendiri pun dapat..husband tersyinnnta pun boleh heheheheπŸ’žπŸ’žπŸ’žπŸ’ž

Amalina Isa
Pengedar Bebas Shaklee
Owner Amalina's Beauty and Health Spa
Whatsapp/Telegram : +6016-4477624
Fb : Amalina Isa

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

KENAPA ANDA PERLU DETOX JIKA NAK KURUS

DETOX BUKAN SEKADAR UNTUK KURUS

KISAH KEJAYAAN SAYA DALAM SHAKLEE