MOBILE SPA BISNESS IDEAL UNTUK SURI RUMAH

Mobile Spa Bisness Ideal Untuk Suri Rumah

Assalamualaikum Hai everybody.. 

Apa khabar kalian hari ini? Harap sihat sihat selalu hendaknya.. 

Okay, untuk entry kali ini, saya nak bawak kalian semua membincangkan tentang Mobile Spa Bisness Ideal Untuk Suri Rumah.. 

Ya..bisness mobile spa memang sangat ideal untuk suri rumah.. Bagi saya sangat ideal berbanding saya yang part time, weekend sahaja bisness mobile spa.. Kenapa? Kerana seorang suri rumah mempunyai waktu yang fleksible.. Mereka dapat mengurus waktu mereka dengan hemat dan bijak.. Mengutamakan keluarga dan mendahulukan bisness mereka.. Seiring berjalan agar menjadi suri rumah yang bekerja sebagai owner mobile spa yang berjaya.. 

Sebagai contoh, Puan Rosilah kita ( lihat entry yang terdahulu) , beliau seorang suri rumah tetapi mampu berbelanja sakan, siap menghadiahkan telefon pintar untuk suami tercinta.. Wow! Hebat bukan? 

Mobile spa juga suatu bisness ideal untuk suri rumah kerana dapat menyesuaikan perkhidmatan dengan waktu yang telah ditetapkan dengan customer mobile spa mereka.. Tidak kisahlah sama ada waktu bekerja pejabat mahu pun hujung minggu..  Sungguh tidak terbatas masa mereka untuk mengikut waktu permintaan pelanggan mobile.. 
Berbanding dengan mereka yang bekerja waktu pejabat tetapi menjalankan bisness mobile spa, mereka perlu tunggu waktu pulang kerja untuk menjawab dan memberi khidmat mobile spa kepada pelanggan.. Nampak tak, tingginya permintaan mobile spa? 

Seorang suri rumah yang menjalankan bisness mobile spa juga seorang suri rumah yang hebat..mana tidaknya, dia mempunyai skill multitasking.. Skill inilah yang terpenting.. Mana nak mengurus rumah tangga, anak, pm customer, facial dan spa kan customer.. Wow! Penting sangat skill ni untuk menjaga keamanan rumah tangga.. .hehe plan siap siap, buat list-to-do awal sebelum masuk tidur.. Multitasking so challenging.. 

Lagipun, ianya ideal kerana hanya perlu waktu beberapa jam sahaja untuk mendapat pulangan yang luar biasa 😍 

Jadi, di sini saya menyokong penyataan tersebut bahawa mobile spa bisness ideal untuk suri rumah.. 

Sesiapa yang masih tercari-cari bisness yang mudah, fun, dan simple bolehlah mencuba memulakan bisness mobile spa.. Boleh hubungi saya di nombor yang tertera di bawah 

Amalina Isa
+6016-4477624
Shaklee Independent Distributor
Amalina's Beauty and Health Spa





Comments

Popular posts from this blog

KENAPA ANDA PERLU DETOX JIKA NAK KURUS

KISAH KEJAYAAN SAYA DALAM SHAKLEE

DETOX BUKAN SEKADAR UNTUK KURUS