Wanna show you my spa logo

Assalamualaikum…

Hello everybody! Hari ini saya nak kenalkan kepada kalian semua dengan logo baru home and mobile spa saya.. :D

Alhamdulillah.. Yeah.. siap dah logo spa Amalina’s Beauty and Health Spa setelah hampir 1 tahun beroperasi .. hehehe

Bagaimana tercetusnya idea? Hehe.. idea muncul pagi semalam (6/3/2019) nak buat logo, tapi belum decide betul-betul design sebab masih samar-samar.. hehe cumanya saya dapat buah fikiran tentang konsep logo tersebut..

Konsepnya macam ni, saya nak ada 3 konsep logo tersebut..
1.Beauty
2.Confidence
3.Nature

Okay, let me explain.. hehehe.. As for me, ketiga-tiga di atas saling berkait.. why?

Home and mobile spa (Beauty – kecantikan luaran)

Produk Shaklee (Beauty - membantu kecantikan dalaman & luaran)

Jadi, bila dah cantik dalaman luaran, tentulah you can feel the beauty & confidence, right?
So, be confidence hehe.. CONFIDENCE

Tentang nature; Shaklee Produk are completely natural. Yang membezakan Shaklee dengan Syarikat supplement lain adalah Shaklee mementingkan sumber semulajadi.. termasuklah proses pembuatannya yang amat teliti untuk menghasilkan produk yang sangat-sangat berkualiti tinggi.

Jadi, tadaaaaaa.. tercetuslah logo tersebut.. :D syukur kepada ALLAH swt.. Terima kasih kepada pembuat logo.. 😃

Comments

Popular posts from this blog

KENAPA ANDA PERLU DETOX JIKA NAK KURUS

KISAH KEJAYAAN SAYA DALAM SHAKLEE

DETOX BUKAN SEKADAR UNTUK KURUS