MOBILE SPA BANTU WANITA JANA PENDAPATAN

MOBILE SPA BANTU WANITA JANA PENDAPATAN









Assalamualaikum & Hi everyone ! 

Hari ni saya nak kongsi pasal kipas-kipas yang boleh buat kita bahagia.. Boleh rujuk gambar di atas hehehe..  Sejuk tak? 

Okay, hari ini topik kita 
MOBILE SPA BANTU WANITA JANA PENDAPATAN.. 

Saya sangat setuju, absolutely agree with this statement.. Ya, memang saya setuju, sebab saya sendiri telah merasainya.. Kelmarin saya dapat RM60. balik je daripada kerja,  terus on untuk spa-kan org.. 1jam..agak-agak kalau 10jam? 20jam? Hehe Alhamdulillah..rezeki ..

Jangan takut untuk minta dengan Allah..Allah itu maha kaya.  Kalau org lain Dia bagi, anda pun sama.. Bezanya DUIT sahaja.. Doa Usaha Ikhtiar Tawakal.. 

Sebagai contoh, kami yang join projek spa ni, duduk rumah buat home spa, ada income masuk..  Buat mobile spa lagi income masyuk.. Kenapa? Yelah, Kadang-kadang, benda ni berjangkit.. Hehe.. Daripada mama nak buat facial, berjangkit ke kakak, ke adik..  Haaaa.. Nampak tak potensi mobile spa di situ? 

Ya semua.. Mobile spa memang sangat membantu wanita jana pendapatan.. Tengoklah sebahagian bukti yang dah saya Upkan di atas..

Pelbagai kos yang TWB tawarkan .. Lihat gambar yang telah di attached..

Seronokkan? 

Bagi yang tengah mencari bisnes yang sesuai, yang long term, boleh mencuba package yang ditawarkan.. In shaa Allah, akan pulang modal.. Rata-rata kami yang dah join twb dah dapat pulangan modal dah pun..Alhamdulillah.. Terima kasih Allah..puji Tuhan.. 

So, kawan kawan bakal team twb,  do it now.. Sometimes 'later'becomes 'never'.. Seriously, banyak manfaat yang akan kalian dapat dengan menyertai kami.. Bukan 1 penjuru income sahaja .Tetapi ada 5 penjuru.. 

Nak tahu lebih lanjut? Cari saya
Amalina Isa
+6016-4477624
Fb: Amalina Isa
Shaklee Independent Distributor
Owner Amalina's Beauty and Health Spa



Comments

Popular posts from this blog

KENAPA ANDA PERLU DETOX JIKA NAK KURUS

DETOX BUKAN SEKADAR UNTUK KURUS

KISAH KEJAYAAN SAYA DALAM SHAKLEE