BISNES MOBILE SPA SATU PELABURAN BISNESS YANG BIJAK?

BISNES MOBILE SPA SATU PELABURAN BISNESS YANG BIJAK ..

MENGAPA?

Assalamualaikum, Hai Salam Sejahtera .  (Jawab dulu).. Hehe

Apa khabar kalian hari ini? Harapnya baik baik sahaja lah ye..  Semoga kalian terus sihat walafiat hendaknya..

Entry kali ini nak tulis nak bincang pasal Bisnes Mobile Spa Satu Pelaburan Bisness Yang Bijak?

Apa kata anda??

Bagi saya, ya.. Ianya bisness yang bijak.. Bagi yang dah menyertainya, semestinya setuju dengan tajuk task kali ini, kerana mereka merasainya...

Kenapa? Mobile spa sekarang mempunyai permintaan yang sangat tinggi di pasaran.. Kelebihan lebih kepada pelanggan tak kurang juga kepada empunya mobile spa.. Kedua-dua nya mendapat faedah..

Ya, seperti saya, semalam alhamdulillah, 3 jam saya dapat RM160..bayangkan kalau saya buat full time? Hehehe


Seronoknya lahai kalau dapat time freedom..  Hehe

Antara golongan yang akan menjadi pelanggan mobile spa, selalunya
1. Ibu yang ada anak kecik 
2. Wanita yang bekerjaya yang susah nak ada masa untuk keluar rumah
3. Wanita yang tidak gemar keluar rumah
4. Wanita yang nak me-time tapi sayang masa di rumah

Itu antara 4 golongan yang hot untuk request mobile spa, selama saya berkecimpungan dalam dunia mobile spa..hehe

Okay, bawah ni saya sertakan testimoni mereka yang dah menyertai.. 









So, keputusan ada di tangan anda.. Hehe
Carilah bisnes yang longterm.. 
Salah satu, mobile spa adalah bisnes yang long term.. Sekaligus mempunyai permintaan yang tinggi kini.. 

Sakarang, kami ada menyediakan 2 option package ..

Package A dan Package B..  
Boleh hubungi saya di 
+6016-4477624
FB: Amalina Isa
Shaklee Independent

Terima kasih 

Comments

Popular posts from this blog

KENAPA ANDA PERLU DETOX JIKA NAK KURUS

DETOX BUKAN SEKADAR UNTUK KURUS

KISAH KEJAYAAN SAYA DALAM SHAKLEE