BAGAIMANA NAK JOIN PROGRAM #JOMDETOXJUTAWAN

Assalamualaikum dan Salam Jumaat..

haaa.. saya nak tanya sedikit, awal tahun hari tu, siapa yang berazam nak kurus? sekarang berapa kilogram dah hilang? hehe berjaya dah ke? atau masih tercari tercari program kurus dengan cara masih boleh makan? dan sekarang saya dah ada penyelesaiannya..nak tak? Jum Join Program #JomdetoxJutawan...

seperti dalam entry saya yang sebelum ini, saya dah ceritakan beberapa kisah pasal detox..actually detox cara Shaklee adalah detox untuk Hidup lebih hebat.. nak tak permulaan harian yang bertenaga? menjadi lebih bertenaga, badan sihat dan cergas, kulit yang beseri, pemikiran yang jelas, nafas yang segar dan mempunyai sitem penghadaman yang sihat.. semua yang saya nyatakan dapat anda perolehi dengan join program #JomDetoxJutawan.. 

nak kenyataan yang lebih meyakinkananda  untuk sertai program kami? okay, sekarang, adakah puan/tuan mengalami masalah berat badan bertambah, sembelit, kulit kusam dan berjerawat, tekanan, letih, keinginan makan yang membuak-buak, fokus hanya dalam jangka masa pendek, dan penyerapan nutrien berkurangan.. atau anda masalah mudah jatuh sakit? atau masalah susah tidur? ada tak simptom-simptom imi yang sedang anda hadapi? jika ya, adakah anda mengambil berat tentang ini semua? tepuk dada tanya hati.. 😊 hehe

Okay, berbalik pada topik asal kita.. marilah saya kongsikan cara bagaimana nak join program #JomDetoxJutawan yang hanya berlangsung dalam masa 17hari sahaja.. in shaa Allah, anda akan rasai perbezaannya.. 

Pertama, anda haruslah membeli produk-produk detox.. anda  boleh pilih mana-mana set detox seperti di dalam gambar di bawah.

Nak beli dengan siapa? Untuk melayakkan anda join program ini, anda haruslah membeli dengan saya atau siapa siapa sahaja yang di bawah #TeamJutawan... Sekiranya anda membeli daripada orang luar, e-commerce atau bukan member shaklee daripada #TeamJutawan, anda tidak layak untuk masuk group detox shaklee way ini..

Ada 2 set detox yang berbeza fungsi. 

SET PLATINUM & SET GOLD

Cadangan pertama yang saya syorkan adalah Set Platinum. Ia set terbaik untuk Program Detox ni sebab dia ada Vivix. Vivix adalah Hero Shaklee.

Sebab tu jugak kalau yang join detox under #TeamJutawan mereka kekal bertenaga..  Padahal kalori yang sangat kami ambil masa detox sangat la rendah. 

Kalau nak turun 3-4 kg dalam masa 17 hari Sebenarnya senang ja kalau betul-betul ikut semua tips coaches. 

Okay tak? Jomlah join.. 

Kalau nak join, boleh hubungi saya..

Amalina Isa
Pengedar Bebas Shaklee Anda..
Sarawak Bumi Kenyalang

Whatsapp : 016- 447 7624

Fb : Amalina Isa

Terima Kasih 








Comments

Popular posts from this blog

KENAPA ANDA PERLU DETOX JIKA NAK KURUS

DETOX BUKAN SEKADAR UNTUK KURUS

KISAH KEJAYAAN SAYA DALAM SHAKLEE