KENAPA ORANG MUDA KENA MULAKAN BISNES DARI AWAL


Assalamualaikum..Hi!😊

Hari ni saya nak menulis tentang sebab sebab orang muda kena mulakan bisnes dari awal..

Saya rasa saya muda lagi..haha yelah kan..umur baru nak masuk 25tahun disember ni.. hehehe ada tak yang seusia saya atau lebih muda daripada umur saya?

Alhamdulillah 😀 umur 25 tahun ni (ikut tahun jelah kan) saya dah mencuba pelbagai jenis perniagaan.. dan sekarang saya rasa lebih senang untuk orang muda yang baru nak mulakan perniagaan pilih perniagaan yang menawarkan perkhidmatan..

Sekarang, saya rasa sangat beruntung sebab saya menjalankan perniagaan spa atas nama saya sendiri melalui projek spa TWB dan perniagaan saya bergabung dengan Shaklee.. which is long term business..

Saya rasa sangat beruntung kerana melalui Shaklee, saya dapat join projek spa twb.. yang mana untungnya 100 % milik kita... TWB x kacau 1sen pun hasil spa yang kita jalankan..

lagi satu kan, dengan join bisnes bersama shaklee, anda yang inginkan instant cash atau pun perlukan payslip nak beli kereta, rumah dan sebagainya, Shaklee adalah jawapannya.. kebanyakkan bank di Malaysia memang menerima payslip daripada shaklee ni.. so, nampak tak kelebihan perniagaan Shaklee ni..

Untuk yang suka melancong, Shaklee turut menawarkan convention trip tau.. untuk cycle 2019/2020 regional trip di Korea manakala International trip  pula di
SWITZERLAND... Wow! Semua ditaja shaklee tau.. malahan pocket money pun diberi..hehehe seronok..

Bisnes bersama shaklee juga memberi kelebihan dalam car bonus selain daripada cash sama ada untung runcit mahu pun leadership bonus.. bawah ni saya sertakan anggaran leadership bonis untuk anda renung renungkan.. hehe

Dalam car bonus, shaklee akan bagi satu cash untuk anda dalam kategori car bonus.. namun, ia terpulang kepada anda sama ada nak gunakan untuk apa dan bagaimana.. hehe sebab shaklee tak paksa tau untuk anda gunaka car hinus tersebut untuk pembelian kereta.. best kan..

Dalam perniagaan lain saya tak pasti, tapi saya amat sarankan untuk anda mulakan perniagaan shaklee anda sekarang . Untung tau dari muda dah mulakan perniagaan.. Kerana 9/10 daripada kekayaan datangnya daripada perniagaan..

Nak mulakan perniagaan Shaklee Anda? 

Boleh hubungi saya,


Amalina Isa
Pengedar Bebas Shaklee Anda
Sarawak Bumi Kenyalang
Whatsapp : 6016 4477 624
Fb : Amalina Isa

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

KENAPA ANDA PERLU DETOX JIKA NAK KURUS

KISAH KEJAYAAN SAYA DALAM SHAKLEE

DETOX BUKAN SEKADAR UNTUK KURUS