KISAH KEJAYAAN SAYA DALAM SHAKLEE

Assalamualaikum, Hai semua .. 😁

Hari ini izinkan hamba bercerita tentang kelebihan berbisnes shaklee kepada kalian semua.. 😁

Syukur alhamdulillah.. banyaknya lah kejayaan yang telah saya capai melalui bisnes shaklee ini..

Dalam bisnes shaklee ini, saya ialah SID (Shaklee Independent Distributor) dan juga merupakan seorang Alumni TWB (The Walking Beauty) .. TWB merupakan projek spa yang 100% menggunakan produk Shaklee .. wow! Hebat ke hebat .. kan ..

Korang, baru baru ini kan pada 16hb September 2019, saya dan suami meraikan ulang tahun perkahwinan ketiga kami.. hehe

Yang specialnya, tahun ni saya dapat menghadiahkan suami sebuah telefon pintar Vivo keluaran terbaru asbab join Shaklee.. see, kelebihan buat shaklee ni saya dapat beri suami hadiah hp..hehehehe

Actually, banyak lagi kelebihan yang saya nak highlight.. selain memberi side income, berbisnes shaklee ini juga dapat memberi nilai tambah khususnya untuk seorang wanita.. kenapa? Umumnya kita tahu bahawa seorang wanita kerjanya memang tidak pernah habis.. ade je yang nak dilakukan .haha.. namun jangan abaikan kesihatan..

Kerana kesihatan begitu berharga .. selain kita dapat menambah baik kesihatan kita, kita juga dapat membantu kawan-kawan dan bakal kawan kita untuk mempertingkatkan lagi kesihatan mereka..

Lagi satu tau, kejayaan yang saya rasa amat berjaya adalah apabila saya berjaya Shakleekan orang di sekeliling saya.  Hehe saya tak hardsell.. saya tunjuk je apa yang saya pakai..dan saya akan cakap macam ni.. contohnya dengan seorang individu ni ..

"saya pun pernah juga tau terkena sekian sekian . Saya cuma try herbal blend shaklee ni je.. alhamdulillah.. selesai masalah saya.. nah, awak gunalah dulu, dah sembuh nanti awak pulangkan semula" ..

cara ni jalan beb..hehe sebab lepas beberapa ketika beberapa minggu kemudian dia jumpa saya, tanya harga dan kemudian beli .. hehehehe .. alhamdulillah ..

Yang tadi amat berjaya, yang ini pulak sangat berjaya.. terbukti.. haha

Nak tahu tak.. kejayaan dalam shaklee yang amat saya syukuri ialah saya dapat mengubah diri saya menjadi New Amalina.. hehe baru dari segi kulit, penampilan, confident diri . Semua tu saya dapat bila saya amalkan shaklee secara konsisten.. bawah ni saya attach gambar 2016, sebelum saya shakleekan diri saya ...tau tak.. Hari ni saya terlupa nak guna foundation..saya calit serum youth shaklee dan moisturizer je.. lepas tu terus guna blusher, eye shadow, lipmatte.. hahahahaha ..kalau dulu, alahai wajibnyalah foundation.. tadi, dengan yakinnya saya melangkah masuk pejabat.. aww . Fall in love betollah dengan produk shaklee yang saya amalkan ni.. kejayaan betullah, keluar tanpa secalit make up sekarang pun boleh dah.. impianku nak kulit macam MAS dan Master tiera.. sihatnya kulit master masterku ..

Baiklah, setakat itu sahaja coretan saya pada tengahari yang mulia ini.. hehe

Amalina Isa
Shaklee Independent Distributor
Sarawak Bumi Kenyalang

Fb: Amalina Isa
Whatsapp: 016 447 7624




Comments

  1. Bestnya! InsyaAllah makin banyak shaklee effect lepas ni 😍

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah best sangat kan buat bisness Shaklee.Santai je,tapi banyak ilmu baru n perkara baru.Yang best part shaklee effect kn 😘Gud luck dear

    ReplyDelete
  3. Wah, untung encik suami dapat bini bisnes Shaklee :)
    Lebih banyak ganjaran akan menyusul lepas ni bila buat Shaklee betul betul kan,

    ReplyDelete
  4. Wow wow. Tahniah Amalina. Inshaa Allah makin banyak kejayaan lepas ni🤗

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KENAPA ANDA PERLU DETOX JIKA NAK KURUS

DETOX BUKAN SEKADAR UNTUK KURUS