PARUT CHICKENPOX PULIH TAK SAMPAI 2 MINGGU


Parut chickenpox pulih tak sampai 2 minggu 💞

Nina's chickenpox day 😂

28/6/2019 tarikh keramat saya dilanda demam chickenpox hehe

Cuba kalian ingat semula, adakah kalian dah pernah terkena demam chickenpox? Tak kisahlah masa masih kecik lagi atau dewasa ini.. Saya pulak baru baru je kena.. Dah 25tahun umur baru terkena hehehe

Dengar chickenpox mesti kalian ingat ianya sekali sahaja seumur hidup kan.. kebiasaan nya begitu.. Jarang jarang yang terkena 2 kali.. tapi kelmarin saya terserempak dengan schoolmate yang dah kali kedua terkena demam ni.. masa kecik sekali dah dewasa ni sekali..  Kita doakan mudah mudahan dia cepat sembuh.. (Sempat saya shakleekan dia hehehehe)

Ikhtiar saya untuk chicken pox selain pengambilan ubat dari klinik, saya juga mengambil beberapa supplement shaklee yg dijamin selamat dan Alhamdulillah berkesan untuk masalah chicken pox yang saya hadapi..😃

Risau betul kalau ada parut sebenarnya kan hehehe..tambahan lagi nanti tak cantik pula kulit muka..haha Sehinggakan terkena seluruh badan, muka sampai ke kepala, ya Allah tak sanggup rasanya nak melihat cermin nak sikatkan rambut hahahaha sedihhhh😝

Penyelesaiannya saya amalkan dan ambik lebih ESP, Vitamin C plus, Alfalfa, vivix & collagen.. Serta herbal blend shaklee 😃
Masing masing ada fungsi tersendiri.. 

Alhamdulillah .. Hari ke13 dah semakin pulih sepenuhnya parut & dah yakin keluar rumah sempat lagi pergi facialkan customer dan servis kereta huahuahua 😝

Korang, jomlah try produk shaklee untuk masalah chickenpox... 

Bagi tau mak bapak husband wife kakak abang adik makcik2 pakcik2 untuk pesakit demam chickenpox..

In shaa Allah .. Kalian akan terasa shakleeneffectnya 😘




Amalina Isa
Your trusted Shaklee Independent Distributors
Sarawak

Comments

Popular posts from this blog

KENAPA ANDA PERLU DETOX JIKA NAK KURUS

KISAH KEJAYAAN SAYA DALAM SHAKLEE

DETOX BUKAN SEKADAR UNTUK KURUS